5 Kasım 2015 Perşembe

Kanaviçe İşli Servis Seti Kılıfı / Crossstitch Utensil Holder


Sanırım aylardır dikmemi beklediği kanaviçe servis kılıfını diktiğimi görünce annemin gözleri yaşaracak. Bazen bir iş uzar da uzar ... Benim çoğunlukta hemen tamamlamadığım işler böyle oluyor. Bu sebeple de yemeden içmeden bir işe başladığımda bitirene kadar tempomu yavaşlatmıyorum yoksa nasıl uzuyor nasıl bitmek bilmiyor! 
Diktikten sonra da kendime kek, kurumuş elma ve de paptyalı tarçınlı çay eşliğinde bir ziyafet çektim :))) Tabii öncesinde güzel bir fotoğraf çekimi de yaptım. Bu kanaviçe servis kılıfının sahibi belli ama şimdi ben de  yapsam mı diyorum. Çok beğendim. Annem kanaviçe elişi dergisinde görüp yapmıştı. Bu gördüğünüz aslında bir kurdele. Ankara'da sürekli gittiği bir yer var oradan almıştı. Ama bu tarz servis dikimi için çok uygun. Dikişi de kolay oldu. Annemin ellerine sağlık !


My mom made these cross stitched utensil holders months ago and she has been waiting for me to sew them. When she sees these, she will burst into tears I think.:)) If I don't finish any project and leave it away than I can't make it quickly. I lost my enthusiasm. Today I sat after breakfast and sew them without eating and drinking. :) When I  finished them, I rewarded myself with cake, dried apple and daisy tea. These utensil holders has an owner already. I liked them so much and thinking to make for myself. Infact the fabric is  ribbon. It is very suitable for this project and also easy to sew. Thanks to mom ! :)





4 yorum:

  1. Çok cici olmuş!! Bayıldım.. Aklımda binbir fikir uçuştu:))
    Hem senin hem de annenin ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkürler. .. Yeni fikirleri de çok merak ettim, en kısa zamanda sonuçlarını görürüz inşallah :))

      Sil
  2. Çok cici çook... Bak şimdi ben de heveslendiiim, alıyorum yapılacaklar listeme, haberin olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alın valla Banu Hanım :) Ben de kendime yapmak istiyorum. :)) Sofralar şenlensin şöyle. ..

      Sil

Paylaş