20 Haziran 2013 Perşembe

Tavşan Ailesi Patchwork Pike- Kareleri Hazırlama ve Dikiş

Kağnı arabası hızında giden çalışmalarımda artık sona doğru ilerliyorum. Dikiş, nakış işlemlerim son hızıyla (!) ne hız valla neyse devam ediyor. Günde 1 yada 2 saat vakit ayırabiliyorum malesef ama olsun bu işi de bitirmeden başka bir iş elime almayacağım yoksa kaldı mı kalır. :) 3 sene de yaptığım tığ işi battaniyem ya da  4 senede ördüğüm örgü yastığa benzeyebilir durum , çok üzülürüm valla. Ceyda ilkokula başlarmış da ben hala dikecek olurmuşum. Allah korusun!
Neyse size durumdan bahsetmek istedim, hem de bana motivasyon olsun. :)

Kumaşları önce şeritler sonra da 11 cm lik kareler olarak kestim. Kareleri yan yana dizerek istediğim şekile karar verdim. Sonra da üst üste gelecek şekilde koyarak dikiş sırasını belirledim. Arkasında boydan aşağı olacak şekilde tren gibi diktim. İkili olan kareleri birbirine sonra da ikili sıralı olan kumaşları birbirine dikerek tek bir parça elde ettim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş