12 Ocak 2013 Cumartesi

Oyuncak Mutfaklara Bayıldım :)

"Yaaa bende istiyorum " demek geldi valla. :)) Zaten benim mutfağım yok mu? Var ama oyuncak olanlar çok şeker olmuşlar.
Tabii bunların oyuncakçılarda satılanı yok mu var ama ben bunları daha bir sevdim.El yapımı olunca sanki daha şirin olmuşlar. Başka örnek görmek isterseniz pinterest'te izlemeye aldığım bir pano var, oraya bir göz atın derim. :)


SAS Interiors - Burada adım adım anlatılmış. Aslında biraz uğraşla yapılabilir.
Biraz da marangoz desteği lazım tabii.Onun dışındakileri yapabilirim. Denesem mi ki? :))
Kate's Creative Space - Kesinlikle favori mutfağım budur. :)

Vintage Song Bird

Baby Center

Refab Diaries
Refab Diaries

1 yorum:

  1. Büyüklerin mutfakları da böyle olsa aslında. Çok güzel görünüyorlar :)

    YanıtlaSil

Paylaş