30 Ekim 2011 Pazar

Boy Cetveli Yaptım :)






Ceydacım yürüme çalışmaları içerisine girdiğinden beri boy cetveli almak istiyorum.İnternette bir süredir araştırıyordum.Genelde sticker olarak bulunan boy cetvellerinin fiyatları 60 TL den başlıyor.Bazen birşey alırken parayı umursamazken oda aksesuarlarında pek bir kıntırlaşıyorum.Düşündüm, alacak gibi oldum sonra vazgeçtim sonra yine aman kim uğraşacak dedim alayım dedim sonra ya bu para verilmez kendim yapayım derken en sonunda bir Köpüklü Karton bana baktı ve benden güzel boy cetveli olur hadi yap dedi. :)Artık hobi malzemeleri ile iletişim kurabiliyorum :)

Neyse gerçekten de Ceyda'nın diş buğdayı malzemelerini alırken deneme amaçlı Köpüklü Karton almıştım.Hatta eşim ne diye bilmediğin malzemeleri alıyorsun demişti.Kulakları çınlasın :)

Köpüklü kartonu çok sevdim.Bu karton ile panoda yapabilirsiniz.Mantar panoya benzer bir pano yapabilirsiniz.Fotoğraflarınızı sergileyebilirsiniz.Çok hafif olduğu için Patafix ile de istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.Hatta kendinden yapışkanlı olduğu için fotoğraf ile kaplayıp tablo olarak da duvara asabilirsiniz.Fikirler şu an aklıma geliyor.Biraz daha düşünsek neler çıkar kimbilir.

Neyse bende köpüklü kartonun vermiş olduğu heyecan ile işe koyuldum.50 cm lik kartonu boyuna üç parçaya böldüm.Falçata ile kolaylıkla kesiliyor.Üçünü zımba ile birbirine monte ettim.Ek yerlerinin arka taraflarına da bir küçük karton parçası koyarak ek yerlerini sabitleştirdim.Dışını karton ile kapladım.Mezurayı yapıştırdım.Üstüne de yapışkanlı etiket yapıştırarak mezurayı biraz kamufle ettim.Sarı rengi çok kötü gözüküyordu.Mezura kenarlardan gözüktüğü için sutaşı ile kamufle ettim.Ceyda'nın odasında kullandığım keçe kelebekler ve taşlar ile de süsledim.

Sanırım gittikçe el işi yapmak kanıma işlemeye başladı.Eğer kendim yapabileceğim birşey ise kesinlikle içimden almak gelmiyor.Hemen kendi kedime nasıl yapabilirim diye düşünmeye başlıyorum.

1 yorum:

Paylaş